Brandsmaberichten 01 februari 2016

www.titusbrandsmaparochie-amstelveen.nl

www.rkamstelland.nl

www.kerkenamstelveen.nl

Beste trouwe lezers van de Brandsmaberichten,

Velen van u hebben mijn adres gevraagd. Dit lijkt mij een handige manier om u in kennis te stellen van mijn nieuwe woonplek.

De flat is op loopafstand van de kerk. De kerk is te voet bereikbaar vanaf het station Oss achterzijde. Het is dan ongeveer 7 minuten lopen langs de gebouwen van MSD.

Op 3 april zal de parochiegemeenschap mij welkom heten. U bent daarbij welkom, hebben ze mij verzekerd.

Tot nu toe is de ontvangst allerhartelijkst. Er is veel begrip dat ik in een matig tempo ga beginnen. Er zijn vele vrijwilligers.

Als het prijs op wordt gesteld kan ik ook daar beginnen met Brandsmaberichten.

Op een of andere manier hoop ik op de hoogte te blijven van uw wedervaren en u te kunnen laten weten hoe het mij vergaat. Uit het oog, maar niet uit het hart.

Graag wil ik danken voor de steun die ik de afgelopen drie maanden van u mocht ervaren. Ik heb uw respect voor mijn beslissing ervaren als een bemoediging. Daar ben ik u zeer erkentelijk voor.

Zeer dankbaar ben ik voor de persoonlijke woorden, brieven en kaarten die ik mocht ontvangen. Bij zoveel hartelijkheid heb ik me vaak verlegen gevoeld.

Woonadres

T.F. Buitendjk OCarm